Browserul dumneavoastra nu suporta javascript
ascunde     alege un alt fundal
text mai mic text mai mare
Romana    English

Arhiva

Dragi prieteni ai copiilor,

21.12.2011

Revenim si la finele acestui an cu un bilant generos al activitatii Asociatiei Telefonul Copilului, ale carei rezultate nu ar fi fost posibile fara sprijinul vostru.

Impreuna am derulat in acest an 11 campanii si proiecte, dintre care mentionam:

• “Telefonul Copilului te asculta din zori pana-n miez de noapte”
• “Cupa Telefonul Copilului la mini-baschet”
• “Telefonul Copilului – 10 ani”
•  Concursul “Intrecerea de Zambete”
• “Mom-up: Retea de Centre Pilot de Consiliere a Mamelor aflate in situatii dificile de viata”
• “Managementul situatiilor de criza la nivelul unitatii scolare”


http://www.telefonulcopilului.ro/telefonul-copilului-zece-ani

Vorbeam la finalul anului 2010 despre un numar de 14.222 de copii care au beneficiat de serviciile Asociatiei Telefonul Copilului, pentru ca aproape de finalul anului 2011 sa vorbim despre un numar de 17.783 de copii catre care activitatile noastre s-au indreptat, asadar o crestere de 25,04% fata de anul 2010.

Cateva dintre datele statistice cu privire la cazurile preluate in anul 2011, oferite de baza de date a Asociatiei Telefonul Copilului, sunt urmatoarele:

- copiii au gasit in noi un prieten de nadejde - ne-au spus-o peste 11.600 de copii cu care ne-am intalnit in acest an;
- cazurile de abuz asupra copilului sesizate la 116 111 au inregistrat o crestere de 68,00%, fata de anul 2010;
- fata de anul 2010, au fost identificate aproape de trei ori mai multe cazuri de abuz sexual asupra copilului si de trafic de minori, respectiv 138 astfel de cazuri; cu sprijinul institutiilor abilitate, au fost adoptate cele mai bune solutii pentru stoparea abuzului si inlaturarea efectelor negative produse de situatia traumatizanta, iar agresorii sunt condamnati pentru faptele savarsite.
- consilierea psihologica a inregistrat o crestere de 132,48% fata de anul 2010, in situatii in care copiii se simteau singuri, tristi, neintelesi, neglijati, discriminati, respinsi si in legatura cu probleme specifice varstei sau chiar sentimentale

Impreuna am reusit sa venim in sprijinul tot mai multor copii si in anul 2011. Tot mai multe cazuri de incalcare a drepturilor copilului si-au gasit rezolvarea datorita apelului la 116 111.

Tot in acest an Asociatiei Telefonul Copilului i-au fost acordate atat Premiul I, cat si Premiul II la Gala Societatii Civile, sectiunea „Proiecte si campanii de CSR”, cel mai frumos cadou primit la un deceniu de existenta.

Nevoia tot mai mare pentru serviciile pe care Asociatia Telefonul Copilului le ofera deopotriva copiilor si parintilor ne-a determinat in anul 2011 sa extindem programul de lucru pana la miezul noptii, de luni pana duminica, ceea ce a inseamnat mai multi asistenti sociali si psihologi care au tratat cazurile de incalcare a drepturilor copilului preluate la 116 111.

Va multumim pentru ca ne-ati fost alaturi si in acest an, atat in numele celor 17.783 de copii pe care impreuna i-am ajutat, cat si in numele Asociatiei Telefonul Copilului.