Browserul dumneavoastra nu suporta javascript
ascunde     alege un alt fundal
text mai mic text mai mare
Romana    English

Arhiva

Anunt lansare procedura de atribuire SIPOCA/MySMIS:2017/110423 - 5

12.11.2019

Asociația Telefonul Copilului cu sediul social in Bucuresti, Str. Bozieni, nr. 9, bloc 830bis, sc. 1, et. 5, ap. 24, sector 6, telefon/fax:021 413 00 11 , email: catalina.surcel@telefonulcopilului.ro, Beneficiar al proiectului „STAND-UP – Cresterea participarii si rolului societatii civile in influentarea si imbunatatirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423, finanțat prin Contractul de finanțare nr.149/21.06.2018 din Fonduri Structurale, anunță intenția de a achiziționa direct produse consumabile conform Referatului de necesitate anexat.
Valoarea estimată a achiziției este de 2.939,37  lei fără TVA.
Referatul de necesitate se poate obține prin descărcare de pe pagina de Internet a Beneficiarului. Data limită pentru depunerea ofertelor la sediul entității contractante sau transmitere prin email este 20.11.2019. Pentru informații suplimentare legate de contract, vă invităm să vă adresați direct entității contractante, persoana de contact fiind dna Iacoviță Anamaria, telefon mobil: 0771 064 757, adresă de e-mail: ana.iacovita@telefonulcopilului.ro.

Nr. de înregistrare: 296/12.11.2019


APROB,
Manager Proiect,
Cătălina Elena Surcel



REFERAT DE NECESITATE


privind achiziția de produse consumabile necesare implementării proiectului
„STAND-UP – Cresterea participarii si rolului societatii civile in influentarea si imbunatatirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423


În cadrul Programului Operațional Capacitatea Administrativă (POCA) 2014-2020, Axa Prioritară: Administratie publica si sistem judiciar eficiente, Obiectiv specific: CP2/2017 - Cresterea capacitatii ONG-urilor si a partenerilor sociali de a formula politici publice alternative, Asociatia Telefonul Copilului derulează, în calitate de Beneficiar, proiectul „STAND-UP – Cresterea participarii si rolului societatii civile in influentarea si imbunatatirea politicilor publice” – SIPOCA/MySMIS: 207 / 110423, finanțat prin Contractul de finanțare nr.149/21.06.2018 din Fonduri Structurale.

Pentru realizarea activitatilor proiectului este necesară achizitia următoarelor produse consumabile:

Nume produs    Cantitate    Unitate    Pret lei fara TVA / UM    Valoare lei fara TVA
Biblioraft A4 75mm PP exterior PP interio    15    buc    6,9    103,50
Perforator    1    buc    20    20,00
File de protectie A4 plastic 100 buc/set    5    set    7,64    38,20
Foarfeca    2    buc    5    10,00
Hartie colorata    5    set    12    60,00
Hartie reciclata A4 80g 500 coli/top 5 topuri/cutie    5    cutie    58,85    294,25
Marker subtire    1    buc    5    5,00
Hartie igienica minim 3 straturi 8 role/set    10    set    9    90,00
Rola prosop 2 straturi 45m 12 role/set    4    set    60    240,00
Memorie flash retractabil 64 GB    2    buc    40    80,00
Pix cu mecanism corp plastic bordo    20    buc    2,5    50,00
Agende    6    buc    20    120,00
Rigla plastic 30cm (1 buc/buc)    2    buc    0,71    1,42
Separatoare 105x240mm carton160gmp 100buc/set    5    set    6    30,00
Prelungitor mufe usb Selly 3m    2    buc    50    100,00
Prelungitor 5 prize 5m cu intrerupator alb    2    buc    30    60,00
Toner Xerox 106R02721 pt Phaser 3610    1    buc    533    533,00
Toner original HP cyan CF211A pt. Laserjet Pro 200 M251N    1    buc    340    340,00
Toner original HP negru CF210A pt. Laserjet Pro 200 M251N     1    buc    260    260,00
Toner Xerox 3215 negru    1    buc    100    100,00
HDD extern    1    buc    190    190,00
Sapun spuma aprox 2200 spalari    2    buc    29    58,00
Servetele cutie 2 straturi, 100buc    20    buc    2    40,00
Sapun lichid    10    buc    5    50,00
Baterii alcaline AA, R6, 1,5 V, set 24 baterii    1    buc    33    33,00
Baterii alcaline AAA, R3, 1,5 V, set 24 baterii    1    buc    33    33,00
Total lei fara TVA    2.939,37
Total lei cu TVA    3.497,85

Specificațiile tehnice sunt cerințe minime ale Asociației Telefonul Copilului. Nerespectarea acestora va duce la neconformitatea ofertei.

Codul CPV: 30192000-1, 42964000-1, 30192700-8, 30125100-2.
Valoarea estimată este de 2.939,37 lei fara TVA.
Beneficiar: Asociatia Telefonul Copilului
Modalitatea de achziție: achiziție directă, prin publicarea unui anunț pe site-ul proiectului.

Achiziția este aprobată la finanțare prin bugetul Proiectului la categoria de cheltuieli directe pentru achizitia de papetarie, meteriale consumabile, birotică și rechizite de birou.

Ca urmare a celor de mai sus, s-a întocmit prezentul referat de necesitate al achiziției, într-un exemplar original, care va fi păstrat la dosarul achiziției.


Întocmit,
Expert achizitii

    Avizat,  
Responsabil financiar