Arhiva
Anunt lansare procedura de atribuire POCU/987/6/26/153988 - 1
28.10.2022AsociaÈ›ia Telefonul Copilului cu sediul social in BucureÈ™ti, Str. Bozieni, nr. 9, bloc 830bis, sc. 1, et. 5, ap. 24, sector 6, telefon/fax: 021 413 00 11, e-mail: catalina.surcel@telefonulcopilului.ro, Beneficiar al proiectului “Școli sustenabile È™i incluzive” - POCU/987/6/26/153988, nr. contract 119616/13.10.2022, proiect cofinanÅ£at din Fondul Social European prin Programul OperaÈ›ional Capital Uman 2014-2020 în calitate de autoritate contractantă, anunţă intenÈ›ia de a achiziÈ›iona prin procedura de atribuire aplicabilă beneficiarilor de proiecte finanÅ£ate din instrumente structurale, servicii de învățământ È™i formare profesională si anume:
În vederea desfăşurării Activităţii 1 / Subactivităţii 1.1 – Activități de formare continuă, vor fi achiziÈ›ionate servicii de învățământ È™i formare profesională astfel:
36 de cadre didactice/personal de sprijin din cele 3 unități de învățământ, parteneri în cadrul proiectului, vor participa la un program de formare pentru cadre didactice, acreditat de Ministerul EducaÈ›iei (ME) cu titlul: ”Dezvoltarea competenÈ›elor de evaluare È™i intervenÈ›ie psihoeducaÈ›ionala la nivel primar si gimnazial”.
Programul se va desfășura online; numărul de ore de formare fiind 56 (online sincron: 29; online asincron: 27).
Acest program va însuma un număr de 14 credite ME.
Valoarea estimată a ahiziÈ›iei este de 28.800 lei fără TVA, iar criteriul de atribuire aplicabil pentru stabilirea ofertei câÅŸtigătoare este preÅ£ul cel mai scăzut. Contractul va intra în vigoare la data semnării acestuia ÅŸi va produce efecte până la data executării de către ambele părÅ£i a tuturor obligaÅ£iilor asumate.
Referatul de necesitate se poate obÅ£ine prin descărcare de pe pagina de Internet a Beneficiarului. Data limită pentru depunerea ofertelor la sediul entităţii contractante sau transmitere prin email este 04.11.2022, ora 14.00. Pentru informaÅ£ii suplimentare legate de contract, vă invităm să vă adresaÅ£i direct entităţii contractante, persoana de contact fiind dna Surcel Elena Cătălina – manager proiect, telefon mobil: 0740 111 468, adresă de e-mail: catalina.surcel@telefonulcopilului.ro.
Nr. înregistrare 912 / 28.10.2022
Având în vedere că:
- AsociaÈ›ia Telefonul Copilului este beneficiar al proiectului “Școli sustenabile È™i incluzive”, contract de finanÈ›are nr. 119616/13.10.2022, proiect cofinanÅ£at din Fondul Social European prin Programul OperaÈ›ional Capital Uman 2014-2020,
- Beneficiarul este obligat să implementeze în condiÈ›ii optime proiectul, cu respectarea legislaÈ›iei naÈ›ionale È™i comunitare în vigoare È™i cu respectarea prevederilor contractuale, inclusiv respectarea graficului activităților,
- Pentru realizarea în bune condiÈ›ii a activităților prevăzute în cadrul proiectului, respectiv a Activităţii 1/ Subactivităţii 1.2 – Activități de formare continuă, se vor achiziÈ›iona servicii de de învățământ È™i formare profesională conform descrierii de mai jos.
- Având în vedere că serviciile de de învățământ È™i formare profesională sunt încadrate în Anexa 2 la Legea 98/2016, actualizată, coroborat cu prevederile art.68 si art. 7 alin.1 È™i 2 din Legea 98/2016 cu modificările È™i completările ulterioare,
- Tinand cont că valoarea estimată a acestor servicii este de 28.800 lei fără TVA, achiziÈ›ia de servicii de învățământ È™i formare profesională se va face prin aplicarea normelor procedurale proprii aprobate la nivelul autoritatii contractante, cu consultarea pieÈ›ei de specialitate prin prezentarea a minim trei oferte si publicarea pe site-ul beneficiarului a unui anunt.
Caracteristici È™i cerinÈ›e minime pentru achiziÈ›ia de învățământ È™i formare profesională
În vederea desfăşurării Activităţii 1 / Subactivităţii 1.1 – Activități de formare continuă, vor fi achiziÈ›ionate servicii de învățământ È™i formare profesională astfel:
36 de cadre didactice/personal de sprijin din cele 3 unități de învățământ - parteneri în cadrul proiectului, vor participa la un program de formare pentru cadre didactice, acreditat de Ministerul EducaÈ›iei (ME) cu titlul: ”Dezvoltarea competenÈ›elor de evaluare È™i intervenÈ›ie psihoeducaÈ›ionala la nivel primar si gimnazial”.
Programul se va desfășura online; numărul de ore de formare fiind 56 (online sincron: 29; online asincron: 27).
Acest program va însuma un număr de 14 credite ME.
Programul are ca scop dezvoltarea competenÈ›elor cadrelor didactice în evaluarea si intervenÈ›ia psiho-educatională a elevilor din ciclul primar È™i gimnazial.
Cadrele didactice vor avea acces la un set de instrumente de evaluare psiho-educaÈ›ională a copiilor precum si la resurse de intervenÈ›ie pentru gestionarea adecvata a celor mai frecvente probleme care afecteaza procesul de învaÈ›are.
Pentru desfășurarea programului de formare vor fi achiziÅ£ionate servicii specializate: servicii de de învățământ È™i formare profesională - cod CPV 80000000-4.
Grupul Å£intă căruia îi este adresată această activitate este format din 36 de cadre didactice si/sau personal de sprijin din unitățile de învățământ partenere.
LocaÅ£ii de desfăşurare program formare: online È™i / sau la sediul Beneficiarului, după caz: Asociatia Telefonul Copilului - Str. Calea 13 Septembrie, nr. 55, Municipiul Bucuresti, cod postal 050711, judeÈ›ul Bucuresti, România
Cerințele minime pentru fiecare serviciu prestat sunt descrise mai jos:
La finalul parcurgerii programului de formare, cadrele didactice trebuie sa fie familiarizate cu instrumentele de evaluare psiho-educaționala a copiilor;
Sa inteleaga procesul de autoreglare emoÈ›ionala si modul în care aceasta poate fi dezvoltata prin activitaÈ›ile de predare la clasa;
Sa fie familiarizate cu modul în care pot fi aplicate strategiile de autocontrol comportamental în context scolar;
Sa inteleaga simptomele de ADHD si modul în care acestea pot fi gestionate la clasa;
Sa cunoasca strategii eficiente de învaÈ›are si de crestere a motivaÈ›iei scolare;
Sa isi insuseasca cunostințele necesare cu privire la demersul de orientare scolara si profesionala.
Competențele vizate prin programul de formare:
Cadrele didactice trebuie sa utilizeze adecvat instrumentele de evaluare psiho-educaționala a copiilor din ciclul primar si gimnazial prin platforma computerizata COGNIKIT;
Sa se familiarizeze cu resursele multi-media care descriu strategii de intervenție pentru dezvoltarea competențelor emoționale si sociale prin intermediul platformei COGNIKIT;
Sa aplice tehnici de autocontrol comportamental în activitaÈ›ile de predare – învaÈ›are la clasa;
Sa implementeze soluÈ›ii practice de gestionare a simptomelor specifice tulburarii ADHD care apar în activitaÈ›ile de predare – învaÈ›are la clasa;
Sa se familiarizeze cu resurse multi-media care descriu strategii de învaÈ›are si crestere a motivaÈ›iei scolare.
Luând în considerare cerinÅ£ele menÅ£ionate mai sus ÅŸi a categoriei de grup tinţă implicat în desfăşurarea acestui program, furnizorul de servicii va trebui să prezinte o planificare a activitatilor desfasurate in cadrul programului de formare pe care beneficiarul o va aproba. De asemenea, furnizorul va trebui să documenteze fotografic si video desfăşurarea programului de formare.
Toate materialele suport/consumabilele necesare desfăşurării activitatii vor fi achiziÅ£ionate de către furnizor ÅŸi vor îndeplini cerinÅ£ele menÅ£ionate.
I. Preț estimat lei fără TVA
Cercetările de piaţă realizate la momentul scrierii şi depunerii cererii de finanţare, au condus la o valoare totală estimată de 28.800,00 lei fără TVA.
Aceste costuri includ:
• Dobândirea competenÈ›elor vizate de programul de formare;
• LicenÈ›a de utilizare COGNIKIT în calitate de cadru didactic;
• Abonament pentru utilizarea COGNIKIT pâna la finalul anului calendaristic;
• Credite bonus care pot fi utilizate pentru evaluarea copiilor;
• Acces la resurse de intervenÈ›ie pe platforma COGNIKIT
AchiziÈ›ia se va finaliza prin încheierea unui contract.
Având în vedere cele prezentate mai sus, rămânem în aÈ™teptarea ofertei Dumneavoastră, în vederea achiziÈ›ionării serviciilor meÅ£ionate mai sus.
Referat de necesitate pentru achiziÈ›ia de Servicii de învățământ È™i formare profesională
în cadrul proiectului “Școli sustenabile È™i incluzive” POCU/987/6/26/153988
în cadrul proiectului “Școli sustenabile È™i incluzive” POCU/987/6/26/153988
Având în vedere că:
- AsociaÈ›ia Telefonul Copilului este beneficiar al proiectului “Școli sustenabile È™i incluzive”, contract de finanÈ›are nr. 119616/13.10.2022, proiect cofinanÅ£at din Fondul Social European prin Programul OperaÈ›ional Capital Uman 2014-2020,
- Beneficiarul este obligat să implementeze în condiÈ›ii optime proiectul, cu respectarea legislaÈ›iei naÈ›ionale È™i comunitare în vigoare È™i cu respectarea prevederilor contractuale, inclusiv respectarea graficului activităților,
- Pentru realizarea în bune condiÈ›ii a activităților prevăzute în cadrul proiectului, respectiv a Activităţii 1/ Subactivităţii 1.2 – Activități de formare continuă, se vor achiziÈ›iona servicii de de învățământ È™i formare profesională conform descrierii de mai jos.
- Având în vedere că serviciile de de învățământ È™i formare profesională sunt încadrate în Anexa 2 la Legea 98/2016, actualizată, coroborat cu prevederile art.68 si art. 7 alin.1 È™i 2 din Legea 98/2016 cu modificările È™i completările ulterioare,
- Tinand cont că valoarea estimată a acestor servicii este de 28.800 lei fără TVA, achiziÈ›ia de servicii de învățământ È™i formare profesională se va face prin aplicarea normelor procedurale proprii aprobate la nivelul autoritatii contractante, cu consultarea pieÈ›ei de specialitate prin prezentarea a minim trei oferte si publicarea pe site-ul beneficiarului a unui anunt.
Caracteristici È™i cerinÈ›e minime pentru achiziÈ›ia de învățământ È™i formare profesională
În vederea desfăşurării Activităţii 1 / Subactivităţii 1.1 – Activități de formare continuă, vor fi achiziÈ›ionate servicii de învățământ È™i formare profesională astfel:
36 de cadre didactice/personal de sprijin din cele 3 unități de învățământ - parteneri în cadrul proiectului, vor participa la un program de formare pentru cadre didactice, acreditat de Ministerul EducaÈ›iei (ME) cu titlul: ”Dezvoltarea competenÈ›elor de evaluare È™i intervenÈ›ie psihoeducaÈ›ionala la nivel primar si gimnazial”.
Programul se va desfășura online; numărul de ore de formare fiind 56 (online sincron: 29; online asincron: 27).
Acest program va însuma un număr de 14 credite ME.
Programul are ca scop dezvoltarea competenÈ›elor cadrelor didactice în evaluarea si intervenÈ›ia psiho-educatională a elevilor din ciclul primar È™i gimnazial.
Cadrele didactice vor avea acces la un set de instrumente de evaluare psiho-educaÈ›ională a copiilor precum si la resurse de intervenÈ›ie pentru gestionarea adecvata a celor mai frecvente probleme care afecteaza procesul de învaÈ›are.
Pentru desfășurarea programului de formare vor fi achiziÅ£ionate servicii specializate: servicii de de învățământ È™i formare profesională - cod CPV 80000000-4.
Grupul Å£intă căruia îi este adresată această activitate este format din 36 de cadre didactice si/sau personal de sprijin din unitățile de învățământ partenere.
LocaÅ£ii de desfăşurare program formare: online È™i / sau la sediul Beneficiarului, după caz: Asociatia Telefonul Copilului - Str. Calea 13 Septembrie, nr. 55, Municipiul Bucuresti, cod postal 050711, judeÈ›ul Bucuresti, România
Cerințele minime pentru fiecare serviciu prestat sunt descrise mai jos:
La finalul parcurgerii programului de formare, cadrele didactice trebuie sa fie familiarizate cu instrumentele de evaluare psiho-educaționala a copiilor;
Sa inteleaga procesul de autoreglare emoÈ›ionala si modul în care aceasta poate fi dezvoltata prin activitaÈ›ile de predare la clasa;
Sa fie familiarizate cu modul în care pot fi aplicate strategiile de autocontrol comportamental în context scolar;
Sa inteleaga simptomele de ADHD si modul în care acestea pot fi gestionate la clasa;
Sa cunoasca strategii eficiente de învaÈ›are si de crestere a motivaÈ›iei scolare;
Sa isi insuseasca cunostințele necesare cu privire la demersul de orientare scolara si profesionala.
Competențele vizate prin programul de formare:
Cadrele didactice trebuie sa utilizeze adecvat instrumentele de evaluare psiho-educaționala a copiilor din ciclul primar si gimnazial prin platforma computerizata COGNIKIT;
Sa se familiarizeze cu resursele multi-media care descriu strategii de intervenție pentru dezvoltarea competențelor emoționale si sociale prin intermediul platformei COGNIKIT;
Sa aplice tehnici de autocontrol comportamental în activitaÈ›ile de predare – învaÈ›are la clasa;
Sa implementeze soluÈ›ii practice de gestionare a simptomelor specifice tulburarii ADHD care apar în activitaÈ›ile de predare – învaÈ›are la clasa;
Sa se familiarizeze cu resurse multi-media care descriu strategii de învaÈ›are si crestere a motivaÈ›iei scolare.
Luând în considerare cerinÅ£ele menÅ£ionate mai sus ÅŸi a categoriei de grup tinţă implicat în desfăşurarea acestui program, furnizorul de servicii va trebui să prezinte o planificare a activitatilor desfasurate in cadrul programului de formare pe care beneficiarul o va aproba. De asemenea, furnizorul va trebui să documenteze fotografic si video desfăşurarea programului de formare.
Toate materialele suport/consumabilele necesare desfăşurării activitatii vor fi achiziÅ£ionate de către furnizor ÅŸi vor îndeplini cerinÅ£ele menÅ£ionate.
I. Preț estimat lei fără TVA
Cercetările de piaţă realizate la momentul scrierii şi depunerii cererii de finanţare, au condus la o valoare totală estimată de 28.800,00 lei fără TVA.
Aceste costuri includ:
• Dobândirea competenÈ›elor vizate de programul de formare;
• LicenÈ›a de utilizare COGNIKIT în calitate de cadru didactic;
• Abonament pentru utilizarea COGNIKIT pâna la finalul anului calendaristic;
• Credite bonus care pot fi utilizate pentru evaluarea copiilor;
• Acces la resurse de intervenÈ›ie pe platforma COGNIKIT
AchiziÈ›ia se va finaliza prin încheierea unui contract.
Având în vedere cele prezentate mai sus, rămânem în aÈ™teptarea ofertei Dumneavoastră, în vederea achiziÈ›ionării serviciilor meÅ£ionate mai sus.