Browserul dumneavoastra nu suporta javascript
ascunde     alege un alt fundal
text mai mic text mai mare
Romana    English

Arhiva

Anunt lansare procedura de atribuire POCU/988/6/26/153990 - 5

27.03.2023

AsociaÈ›ia Telefonul Copilului cu sediul social in BucureÈ™ti, Str. Bozieni, nr. 9, bloc 830bis, sc. 1, et. 5, ap. 24, sector 6, telefon/fax: 021 413 00 11, e-mail: catalina.surcel@telefonulcopilului.ro, Beneficiar al proiectului “EducaÈ›ie nonformală pentru È™coli incluzive” - POCU/988/6/26/153990, contract de finanÈ›are nr. 91912/16.08.2022, proiect cofinanÅ£at din Fondul Social European prin Programul OperaÈ›ional Capital Uman 2014-2020 în calitate de autoritate contractantă, anunţă intenÈ›ia de a achiziÈ›iona prin procedura de atribuire aplicabilă beneficiarilor de proiecte finanÅ£ate din instrumente structurale, servicii de editare si tiparire si anume:
În vederea desfăşurării Activităţii 1 / Subactivităţii 1.5 – Campanii de constientizare si explorare a drepturilor copilului, vor fi achiziÈ›ionate servicii de editare si tiparire astfel:
-    Brosura sub forma unui material educational pentru prevenirea abuzului de tip cyberbullying;
-    Material interactiv cu QR code sub forma unui material educational pentru prevenirea abuzului de tip cyberbullying;
-    Roll-up dubla fata;
Valoarea estimată a achiziÈ›iei este de 7.424,80 lei fără TVA, iar criteriul de atribuire aplicabil pentru stabilirea ofertei câÅŸtigătoare este preÅ£ul cel mai scăzut. Contractul va intra în vigoare la data semnării acestuia ÅŸi va produce efecte până la data executării de către ambele părÅ£i a tuturor obligaÅ£iilor asumate.
Referatul de necesitate se poate obÅ£ine prin descărcare de pe pagina de Internet a Beneficiarului. Data limită pentru depunerea ofertelor la sediul entităţii contractante sau transmitere prin email este 31.03.2023, ora 18.00. Pentru informaÅ£ii suplimentare legate de contract, vă invităm să vă adresaÅ£i direct entităţii contractante, persoana de contact fiind dna. Surcel Elena Cătălina – manager proiect, telefon mobil: 0740 111 468, adresă de e-mail: catalina.surcel@telefonulcopilului.ro.


Nr. înregistrare 278/27.03.2023


Referat de necesitate
pentru achiziÈ›ia de Servicii de editare si tipărire în cadrul proiectului
“EducaÈ›ie nonformală pentru È™coli incluzive”
POCU/988/6/26/153990


Având în vedere că:

-    AsociaÈ›ia Telefonul Copilului este beneficiar al proiectului “EducaÈ›ie nonformală pentru È™coli incluzive”, contract de finanÈ›are nr.91912/16.08.2022, proiect cofinanÅ£at din Fondul Social European prin Programul OperaÈ›ional Capital Uman 2014-2020,
-    Beneficiarul are obligaÈ›ia de a implementa în condiÈ›ii optime proiectul, cu respectarea legislaÈ›iei naÈ›ionale È™i comunitare în vigoare È™i cu respectarea prevederilor contractuale, inclusiv respectarea graficului activităților,
-    Pentru realizarea în bune condiÈ›ii a activităților prevăzute în cadrul proiectului, respectiv a Activităţii 1/ Subactivităţii 1.5 – Campanii de constientizare si explorare a drepturilor copilului, se vor achiziÈ›iona servicii de editare si tipărire conform descrierii de mai jos.
-    Având în vedere că serviciile de editare si tipărire sunt încadrate în Anexa 2 la Legea 98/2016, actualizată, coroborat cu prevederile art.68 si art. 7 alin.1 È™i 2 din Legea 98/2016 cu modificările È™i completările ulterioare,
-    Tinand cont că valoarea estimată a acestor servicii este de 7,425.00 lei fără TVA, achiziÈ›ia de servicii de editare si tipărire se va face prin aplicarea normelor procedurale proprii aprobate la nivelul autoritatii contractante, direct, pe baza angajamentului legal, fără acceptarea prealabilă a unei oferte.

I.    Caracteristici È™i cerinÈ›e minime pentru achiziÈ›ia de servicii de tipărire È™i editare
Se vor achiziționa servicii de editare și tipărire pentru realizarea materialelor educationale si informative distribuite membrilor grupului tinta (GT), astfel:
-    Brosura sub forma unui material educational pentru prevenirea abuzului de tip cyberbullying;
-    Material interactiv cu QR code sub forma unui material educational pentru prevenirea abuzului de tip cyberbullying;
-    Roll-up dubla fata;
Furnizorul va realiza materialele enumerate mai sus la o calitate foarte bună din punct de vedere al materialelor folosite, al finisării și al machetării și va pune la dispoziția achizitorului ilustrații potrivite / adaptate textului.
Toate materialele vor respecta cu strictețe prevederile Manualului de identitate vizuală pentru Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 disponibil pe site-ul www.fonduri-ue.ro
Achizitorul va da bun de tipar pentru toate materialele elaborate de către furnizor.
Livrarea se va face la sediile celor 3 È™coli partenere în proiect conform contractului È™i comenzilor care vor fi făcute de Achizitor.

Cerințele minime pentru fiecare tip de material sunt descrise mai jos.
1.    Brosura sub forma unui material educational pentru prevenirea abuzului de tip cyberbullying
-    CPV: 79824000-6 | Servicii de tipărire ÅŸi de distribuÈ›ie
-    Format A5, 16 pagini inclusiv coperta, interior hârtie cel puÈ›in 150 gr/mp, coperta hârtie cel puÈ›in 170 gr/mp, printare color, legare cu spiră metal - tiraj 340 bucăți.
-    Furnizorul va asigura editarea în limba română a textului primit de la achizitor
într-un limbaj adaptat È™i uÈ™or de înÈ›eles pentru copii.
-    Furnizorul va asigura machetarea brosurii din punct de vedere al textului, graficii È™i imaginilor folosite, astfel încât să fie adaptat pentru copii, atrăgător È™i uÈ™or de citit È™i înÈ›eles.
-    IlustraÈ›iile vor fi puse la dispoziÈ›ie de către furnizor È™i vor avea rezoluÈ›ia de minim 300 dpi. Pentru ilustraÈ›ii, furnizorul va avea È™i acordul de utilizare a acestora conform legislaÈ›iei în vigoare.
-    Pentru toata brosura, se vor asigura minim 10 (zece) ilustraÈ›ii, iar pentru fiecare ilustraÈ›ie care va fi utilizată vor fi prezentate cel puÈ›in 2 (două) opÈ›iuni din care achizitorul va alege varianta finală.
 
2.    Material interactiv cu QR code sub forma unui material educational pentru prevenirea abuzului de tip cyberbullying
-    Cod CPV 79824000-6 | Servicii de tipărire È™i de distribuÈ›ie
-    Format dimensiune stanta 231x 110 mm, policromie fata – verso, suport mucava caserata 1.5 mm 1 fata dcl 200gr, plastifiat lucios, 4+0 Stanta, stantare; ambalare individuala pungi transarente zip.
-    Furnizorul va asigura editarea în limba română a textului primit de la achizitor
într-un limbaj adaptat È™i uÈ™or de înÈ›eles.
-    Furnizorul va asigura machetarea materialului interactiv atat din punct de vedere al textului, graficii È™i imaginilor folosite, cat si din punct de vedere al accesarii cu QR code. Materialul va fi adaptat astfel incat să fie atrăgător È™i uÈ™or de citit È™i înÈ›eles.
-    IlustraÈ›iile vor fi puse la dispoziÈ›ie de către furnizor È™i vor avea rezoluÈ›ia minim necesara pentru o cat mai buna vizibilitate de pe diferite dispozitive. Pentru ilustraÈ›ii, furnizorul va avea È™i acordul de utilizare a imaginilor conform legislaÈ›iei în vigoare.

3.    Roll-up dubla fata
-    Cod CPV 79824000-6 | Servicii de tipărire ÅŸi de distribuÈ›ie
-    Roll-up-ul trebuie sa aiba un sistem de afisaj retractabil, de sine statator, cu un panou grafic imprimat. Materialul grafic trebuie sa fie flexibil pentru a permite rularea sa in carcasa sistemului. Roll-up-ul trebuie sa pastreze mesajul grafic in acelasi plan. După ce este utilizata, partea grafica trebuie sa se ruleze inapoi in sistem, fiind astfel pregatit pentru transport, depozitare si reutilizare.
-    Layout-ul roll-up-ului va fi transmis de furnizor catre achizitor pentru a primi bun de tipar din partea achizitorului inainte de a se realiza productia.
-    Livrarea se va face la sediile celor trei È™coli partenere, eÈ™alonat, în baza comenzii făcute de achizitor, precum si la sediul achizitorului. Roll-upurile vor fi folosite pe întreaga durată de desfasurare a proiectului.


II.    PreÈ› unitar estimat lei fără TVA

1.    Brosura format deschis A5, format inchis A6, 16 pagini (coperta inclusa), Suport 170g, Tipar 4+4, finisari – plastifiere mata integral, capsare tip caiet, ambalare 100 buc/pachet, tiraj 340 bucăți = 5,22 lei fără TVA / bucată x 340 bucăți = 1.774,80 lei fără TVA
2.    Material interactiv cu QR code, policromie fata verso, dimensiune stanta 231x 110 mm, suport mucava caserata 1.5 mm, 1 fata dcl 200gr, plastifiat lucios, 4+0, Stanta, stantare, Ambalare individuala pungi transparente zip - tiraj 340 bucăți = 12.5 fără TVA
/ bucată x 340 bucăți = 4.250,0 lei fără TVA
3.    Roll-up dubla fata, tiraj 5 bucăți = 280,00 lei fără TVA / bucată x 5 bucăți =
1.400,00 lei fără TVA

Valoare totală estimată: 1.774,80 + 4.250,00 + 1.400,00 = aprox. 7.425,00 lei fără
TVA


AchiziÈ›ia se va finaliza prin încheierea unui contract.
Având    în    vedere    cele    prezentate    mai    sus,    rămânem    în    aÈ™teptarea    ofertei Dumneavoastră, în vederea achiziÈ›ionării serviciilor menÅ£ionate mai sus.

Cu stimă,
Cătălina Surcel
Manager proiect