Browserul dumneavoastra nu suporta javascript
ascunde     alege un alt fundal
text mai mic text mai mare
Romana    English

Intrebari Frecvente


Telefonul Copilului înregistrează convorbirea?
Nu, Telefonul Copilului nu înregistrează nicio convorbire, astfel problema ta este ascultată numai de consilierul nostru.

Apelul meu este anonim la Telefonul Copilului?
La Telefonul Copilului apelurile sunt anonime și poți discuta cu noi despre orice problemă care te preocupă.
Dacă însă problema ta este gravă și tu ești de acord să ne oferi datele personale, noi vom anunța imediat serviciile sociale care se vor deplasa în locul în care tu te afli. Depinde de tine dacă dorești să ne spui cine ești sau unde te afli.

Dacă nu sunt în siguranță și vreau ajutor?
La Telefonul Copilului te vom asculta și te vom indruma pentru a depăși situația în care te afli. Numai cu acordul tău un asistent social din cadrul Protecției Copilului va fi informat cu privire la situația ta. Dacă nu ești hotărât, sau poate vrei sa te mai gândești, vei primi informații pentru a contacta serviciile sociale sau pentru a reveni la noi.

Cât costă apelul către Telefonul Copilului?
Apelurile sunt gratuite în rețeaua Telekom România, iar accesul către 116 111 este oferit de luni până duminică, între orele 08.00 – 00.00. În rețeaua Telekom fixă, ne poți suna fie de acasă, fie de la telefonul public chiar fără a introduce cartela. Dacă ești abonat Telekom mobil, ne poți suna de pe telefonul tău mobil.

Telefonul Copilului mă poate suna?
Telefonul Copilului nu te va suna niciodată. Apelul către Telefonul Copilului este gratuit, astfel încât ne poți contacta ori de câte ori ai o problemă.

Pentru ce probleme pot apela Telefonul Copilului ?
Dacă ești copil, la Telefonul Copilului poți suna pentru orice, nicio problemă nu este prea mare sau prea mică pentru a o discuta cu noi.

Cine sună la Telefonul Copilului?
Toți copiii din România sau copiii străini aflați pe teritoriul României pot apela Telefonul Copilului, în cazul în care nu le sunt respectate drepturile. De asemenea, și părinții, cadrele didactice, profesioniștii sau publicul larg pot semnala cazuri de încălcare a drepturilor copilului la 116 111.

Cine răspunde la Telefonul Copilului?
La Telefonul Copilului răspunde personalul angajat și voluntari pregătiți să asculte copiii, tinerii, părinții, publicul larg.

De ce nu poate răspunde Telefonul Copilului la toate apelurile?
In momentul în care sunt apeluri în curs, un mesaj te va anunța și rămâne la latitudinea ta dacă dorești să aștepți până se eliberează una dintre linii sau să revii cu un alt apel mai târziu.

Unde se află Telefonul Copilului?
Din orice parte a țării ai suna, apelul tău va fi preluat de un consultant. Ori de câte ori ai o problemă este important să ne suni, fără a fi nevoit să te deplasezi la sediul nostru.

Telefonul Copilului îmi va spune ce trebuie să fac?
Telefonul Copilului te poate asculta și ajuta pentru a depăși situația în care te afli, însă niciodată nu îți va spune ce TREBUIE să faci. Depinde de tine ce vrei să faci, însă noi te putem sfătui dacă este o decizie bună sau nu.