Browserul dumneavoastra nu suporta javascript
ascunde     alege un alt fundal
text mai mic text mai mare
Romana    English

Intrebari Frecvente


Telefonul Copilului inregistreaza convorbirea?
Nu, Telefonul Copilului nu inregistreaza nicio convorbire, astfel problema ta este ascultata numai de consilierul nostru.

Apelul meu este anonim la Telefonul Copilului?
La Telefonul Copilului apelurile sunt anonime si poti discuta cu noi despre orice problema care te preocupa.
Daca insa problema ta este grava si tu esti de acord sa ne oferi datele personale, noi vom anunta imediat serviciile sociale care se vor deplasa in locul in care tu te afli. Depinde de tine daca doresti sa ne spui cine esti sau unde te afli.

Daca nu sunt in siguranta si vreau ajutor?
La Telefonul Copilului te vom asculta si te vom indruma pentru a depasi situatia in care te afli. Numai cu acordul tau un asistent social din cadrul Protectiei Copilului va fi informat cu privire la situatia ta. Daca nu esti hotarat, sau poate vrei sa te mai gandesti, vei primi informatii pentru a contacta serviciile sociale sau pentru a reveni la noi.

Cat costa apelul catre Telefonul Copilului?
Apelurile sunt gratuite in retelele Telekom Romania, Telekom Romania Mobile, Orange si Vodafone. Accesul catre 116111 este oferit de luni pana vineri, intre orele 10.00 - 20.00.

Telefonul Copilului ma poate suna?
Telefonul Copilului nu te va suna niciodata. Apelul catre Telefonul Copilului este gratuit, astfel incat ne poti contacta ori de cate ori ai o problema.

Pentru ce probleme pot apela Telefonul Copilului ?
Daca esti copil, la Telefonul Copilului poti suna pentru orice, nicio problema nu este prea mare sau prea mica pentru a o discuta cu noi.

Cine suna la Telefonul Copilului?
Toti copiii din Romania sau copiii straini aflati pe teritoriul Romaniei pot apela Telefonul Copilului, in cazul in care nu le sunt respectate drepturile. De asemenea, si parintii, cadrele didactice, profesionistii sau publicul larg pot semnala cazuri de incalcare a drepturilor copilului la 116 111.

Cine raspunde la Telefonul Copilului?
La Telefonul Copilului raspunde personalul angajat si voluntari pregatiti sa asculte copiii, tinerii, parintii, publicul larg.

De ce nu poate raspunde Telefonul Copilului la toate apelurile?
In momentul in care sunt apeluri in curs, un mesaj te va anunta si ramane la latitudinea ta daca doresti sa astepti pana se elibereaza una dintre linii sau sa revii cu un alt apel mai tarziu.

Unde se afla Telefonul Copilului?
Din orice parte a tarii ai suna, apelul tau va fi preluat de un consultant. Ori de cate ori ai o problema este important sa ne suni, fara a fi nevoit sa te deplasezi la sediul nostru.

Telefonul Copilului imi va spune ce trebuie sa fac?
Telefonul Copilului te poate asculta si ajuta pentru a depasi situatia in care te afli, insa niciodata nu iti va spune ce TREBUIE sa faci. Depinde de tine ce vrei sa faci, insa noi te putem sfatui daca este o decizie buna sau nu.