Browserul dumneavoastra nu suporta javascript
ascunde     alege un alt fundal
text mai mic text mai mare
Romana    English
116 111 te ascultă din zori până în miez de noapte

Numărul mare de solicitări de sprijin, în creștere continuă din anul 2009, ne-au impus extinderea programului de lucru, a infrastructurii tehnice și suplimentarea numărului de specialiști care răspund la Telefonul Copilului.

Începând cu data de 1 martie 2011, Asociația Telefonul Copilului a extins programul de lucru al call-center-ului 116 111 până la miezul nopții, iar numărul consultanților telefonici a fost suplimentat cu 7 asistenți sociali și psihologi.

De asemenea, acest proiect a inclus și întâlniri directe cu copiii din regiunea Transilvania, astfel 5096 de copii au fost informați despre Telefonul Copilului 116 111 și au primit rechizite personalizate.

Inițiativa este desfășurată sub sloganul “Telefonul Copilului te ascultă din zori și până-n miez de noapte” și este finanțată din fondurile puse la dispoziție de VELUX Foundations, Romtelecom, COSMOTE, ERSTE Foundation și din fondurile adunate în urma maratonului radio PIERDUT, organizat pe 6 decembrie 2010 de Europa FM, în beneficiul Asociației Telefonul Copilului.

Comunicatul de presă este disponibil aici, iar materialele de promovare aici.

Campania de donații

Dacă în anul 2010 ne-am adresat copiilor din cele 8 județe ale regiunii Moldova, anul 2011 a însemnat întâlniri directe în principal cu copiii din regiunea Transilvania. Consultanții Telefonul Copilului s-au întâlnit cu copiii din mediul rural din județele Alba, Brașov, Mures, Sibiu, Hunedoara, Timiș și Bistrița-Năsăud. Cei 5096 de copii au fost informați despre serviciul 116 111, adresat lor, iar fiecare a primit rechizite personalizate și dulciuri.

De asemenea, Telefonul Copilului s-a întâlnit și a oferit cadouri copiilor diagnosticati cu cancer, internați la Spitalul Marie Curie din București, dar și cu copiii din comuna Ruginoasa, Neamț și din satul Mihălceni, Vrancea. De asemenea, am reușit să aducem un zâmbet unei fetițe de 14 ani, greu încercată în ultimii ani de o tumoră la sân,  oferindu-i de Moș Crăciun un laptop.

Fotografii de la întâlnirile directe cu copiii din anul 2011 aici.


Cupa Telefonul Copilului la Mini-Baschet

Sub sloganul “Am ales să fiu sănătos prin sport. Tu ai ales?” a luat naștere prima ediție a Cupei „Telefonul Copilului”, organizată de Asociația Telefonul Copilului și Federația Română de Baschet în cinci orașe: București, Dej, Rădăuți, Sighetu Marmației și Arad.
27 de copii au participat la competiția sportivă pentru a câștiga Trofeul “Telefonul Copilului”, iar toți participanții au primit din partea noastră cadouri constând în jucării, dulciuri, rechizite personalizate și diplome de participare.

Fotografii de la Cupa Telefonul Copilului la Mini-Baschet aici.

Bookfest 2011

Asociația Telefonul Copilului a fost prezentă la Bookfest și în anul 2011, în urma invitației Uniunii Editurilor din România. Asociația Telefonul Copilului a oferit copiilor prezenți rechizite personalizate, precum și informații despre serviciul 116 111, care li se adresează. În “Clubul Șoriceilor de Bibliotecă”, copiii au pus în scenă o reprezentație a poveștii “Fata babei și fata moșului”, sub coordonarea consultanților Asociației Telefonul Copilului.

Fotografii de la eveniment aici.

MOM-UP – ȘCOALA MAMELOR

Asociația Telefonul Copilului a fost partenerul Fundației Prețuieste Viața în cadrul acestui proiect, cunoscut atât de beneficiari, cât și de publicul larg sub denumirea “Școala Mamelor”. Rolul organizației noastre a fost acela de a pune la dispozitia mamelor linia telefonicã gratuitã 116 111 la care acestea au solicitat informare, consiliere si îndrumare cu privire la problemele cu care se confruntau. Asociația Telefonul Copilului și-a desfãșurat activitatea în cadrul proiectului, în perioada 01 mai - 30 septembrie 2011, iar consultanții 116 111 au venit în sprijinul a 859 de mame care au solicitat în principal consiliere psihologicã si consiliere juridicã.
Consilierea psihologicã a atins un spectru larg de probleme printre care: depresia și tulburãrile de comportament, neînțelegerile în familie, îmbunãtãțirea relației copil - pãrinte, nevoia de comunicare a copiilor, fricã și anxietate, dar și probleme sentimentale ale adolescenților.
Consilierea juridicã solicitatã de mame s-a referit la: încredintarea minorului, ordonanța presedințialã, dreptul de vizitã al pãrintelui care nu a obținut încredințarea, drepturile mamei la locul de muncã, obținerea indemnizației de creștere a copilului, obținerea alocației de stat.

CALL CENTER SPO - POSDRU/65/4.1/S/33616

Asociația Telefonul Copilului, partener în cadrul proiectului Call Center SPO - POSDRU/65/4.1/S/33616, oferã asistențã tehnicã în vederea implementãrii serviciului telefonic de informare și consiliere, care urmeazã sã fie gestionat de ANOFM, în sprijinul beneficiarilor sãi.
Asociația Telefonul Copilului a elaborat metodologia de lucru în cadrul call center-ului, baza de date a serviciului, a efectuat sesiuni de informare pentru angajații din structurile teritoriale ale ANOFM și a facut recomandãri în ceea ce privește infrastructura tehnicã necesarã desfãșurãrii activitãții de call center. Proiectul continuã în anul 2012, urmând a fi efectuate și sesiuni de formare pentru personalul call center-ului, precum și  sesiuni de informare ale reprezentanților structurilor teritoriale ale ANOFM.

Managementul situatiilor de crizã la nivelul unitãtii școlare - POSDRU/85/1.1/S/64345

Asociația Telefonul Copilului este partenerul Ministerului Educației, Cercetãrii, Tineretului și Sportului în cadrul proiectului Managementul situațiilor de crizã la nivelul unitãții școlare - POSDRU/85/1.1/S/64345.
În anul 2011, organizația a asigurat elaborarea identitãții vizuale a proiectului și crearea materialelor de promovare. De asemenea, crearea și utilizarea platformei online de comunicare a proiectului a aparținut tot experților organizației. Aceștia au participat și la elaborarea metodologiei de lucru pentru formarea personalului din învãțãmântul preuniversitar în ceea ce privește gestionarea situațiilor de crizã la nivelul unitãților școlare.
În anul 2012, experții Asociației Telefonul Copilului vor face parte și din echipa de formare a reprezentanților unitãților de învãțãmânt.